sprzedaż usług
Liczba pozycji: 15
Rozliczanie VAT przy sprzedaży usług za granicę – ebook
Tomasz Krywan
Podatnicy często sprzedają usługi za granicę, co powoduje określone skutki w VAT. Publikacja wskazuje, jak prawidłowo ustalić miejsce świadczenia takiej usługi, jak udokumentować sprzedaż usługi za granicę, jak zaewidencjonować „eksport usług” za pomocą kasy fiskalnej oraz jak ująć ją w deklaracji VAT i VAT UE.Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona klienta na rynku usług finansowych w świetle aktualnych problemów i regulacji prawnych. – ebook
Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Na rynku nie ma pozycji, która w sposób kompleksowy, systemowy i wielopłaszczyznowy prezentowałaby problematykę ochrony klienta na rynku usług finansowych ze wskazaniem także na jego bezpieczeństwo. Są pozycje wycinkowe, które omawiają zazwyczaj ochronę klienta z perspektywy wybranej kategorii usług finansowych, np. usług ubezpieczeniowych, usług inwestycyjnych lub wybranej kategorii przewidzianych...Data dostępności:
Data publikacji:
Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż – ebook
Dorota Bednarska-Olejniczak
Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada...Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet VAT e-commerce - poznaj zmiany od 1 lipca 2021 r – ebook
Praca zbiorowa
Zmiany w ustawie o VAT zwane pakietem e-commerce, które zaczną obowiązywać od 1 lipca 2021 roku, są pokłosiem prac Komisji Europejskiej, która dąży do uproszczenia obowiązków związanych z rozliczaniem VAT dla przedsiębiorstw prowadzących transgraniczną sprzedaż towarów lub usług (głównie przez Internet) konsumentom końcowym. W publikacji m.in.: Zmiany zasad dotyczących niektórych dostaw ułatwianych...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy płatnicze i rynek płatności w Unii Europejskiej – ebook
Anna Iwańczuk
W książce przedstawiono problematykę rozliczeń pieniężnych w gospodarce rynkowej w dwóch ujęciach: - poprzez pryzmat organizacji systemu płatniczego, - z perspektywy funkcjonowania rynku płatności. Prezentowane zagadnienia uzupełniono danymi statystycznymi oraz informacjami dotyczącymi cech systemów płatniczych i rynków usług płatniczych w państwach Unii Europejskiej. Książka daje wyczerpującą...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż na raty - rozliczenia podatkowe i rachunkowe – ebook
Tomasz Krywan
Sprzedawcy często umożliwiają nabywcom płacenie za nabywane towary i usługi w ratach, zwłaszcza w przypadku zakupów towarów i usług o znacznej wartości. W publikacji wyjaśniono na przykładach skutki podatkowe i rachunkowe takiej sprzedaży. Wskazano m.in.: • jakie są skutki sprzedaży na raty w VAT i podatku dochodowym zarówno po stronie sprzedawcy jak i nabywcy w przypadku, gdy rat udziela: -...Data dostępności:
Data publikacji:
Usługi hotelarskie w Groupon. Produkt. Podmioty. E-dystrybucja – ebook
Michał Rudnicki
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-commerce, jak również umożliwiły wskazanie grup obiektów świadczących usługi hotelarskie najintensywniej korzystających z pośrednictwa serwisu Groupon. Zaprezentowana...Data dostępności:
Data publikacji:
Społeczna odpowiedzialność banków. Między ochroną konsumenta a osłoną socjalną – ebook
Włodzimierz Szpringer
Książka odpowiada potrzebie stworzenia nowej definicji roli banków i parabanków w "społeczeństwie kredytowym". Zasady sztuki bankowej nie pozwalają udzielać pożyczek każdemu "na życzenie", co powoduje ogromne konflikty i spory. Dostawcy usług consumer finance , poszerzając swoją działalność na nowe segmenty rynku, są oskarżani o "drapieżne pożyczanie" - sprzedaż drogich usług konsumentom, co wpędza...Data dostępności:
Data publikacji:
Halo? Sprzedaż! – ebook
Aleksander Sienkiewicz
"Halo? Sprzedaż!" to poradnik nowej psychologii sprzedaży, który sprzeciwia się bezemocjonalnym, nieelastycznym gotowcom mechanicznego i automatycznego sprzedawania. Jego zadaniem jest zainspirować czytelnika do inteligentnej i zorientowanej na człowieka sprzedaży, w której relacja między ludźmi daje podwalinę pod długoterminowy sukces. Tylko ludzka sprzedaż przez telefon buduje prawdziwą wartość i...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidencja – ebook
Opracowanie zbiorowe
W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo- -promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach. Z...Data dostępności:
Data publikacji: